فرو سیلیکو منیزیم ( فروسیلیسیم منیزیم )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. فروآلیاژ
  6. chevron_left
  7. فرو سیلیکو منیزیم ( فروسیلیسیم منیزیم )
فروآلیاژ>محصولات

آلیاژهای فرو سیلیکو منیزیم ، آلیاژهای اصلی منیزیم همراه با آهن و سیلیسیم هستند. آنها با افزودن اندکی از منیزیم به آهن فرآیند تبدیل پوسته های گرافیتی به مورفولوژی شبه کروی مورد نیاز را تسهیل میبخشند .

آلیاژهای فرو سیلیسیم منیزیم در کوره های القایی و در قالب های دائمی، ریخته گری می شوند تا یکنواختی حاصل شود. تمامی آلیاژها با استفاده از طیف سنج فلوئورسانی اشعه ایکس، تجزیه و تحلیل می شوند تا اطمینان از کیفیت پایدار، حاصل شود .

فرو سیلیس منیزیم باعث اتصال با کیفیت بالا می شود . این آلیاژهای فرو سیلیسیم منیزیم، کاربرد گسترده ای در تولید چدن SG و به خصوص ریخته گری چدن خاکستری در صنعت اتومبیل دارد. استفاده از فرو سیلیکو منیزیم ، مزایای متمایزی را در ریخته گری چدن نشکن فراهم می کند. به نظر می رسد فرایند حرارتی سیلیسیم، برترین روش برای تولید فرو سیلیسیم منیزیم است.

نام صنعتی : فرو سیلیکو منیزیم | Ferro Silicon Magnesium

فرمول شیمیایی : FeSiMg

نام ها و انواع: فرو سیلیسیم منیزیم | فرو سیلیکو منیزیم | فرو سیلسیم منیزیم | فرو سیلیسیوم منیزیم | فرو سیلیس منیزیم

فرو سیلیکو منیزیم فرو سیلیس منیزیم
تماس با شرکت پایا گستر برزین
ارسال مواد اولیه
بنر فروسیلیسیم منیزیم

فرو سیلیسیم منیزیم چگونه تولید می شود ؟

تولید فرو سیلیسیم منیزیم با استفاده از کربن به عنوان عامل کاهنده در کوره قوس الکتریکی ، سبب به وجود آمدن مشکلات جدی در رابطه با دمای عملکردی بالا و فرایند تبخیر بالا می شود .

آلودگی آلیاژ تولید شده با آلومینیوم سبب نامطلوب شدن این فرایند می شود. به نظر می رسد فرایند حرارتی سیلیسیم، برترین روش برای تولید فرو سیلیکو منیزیم است.

مزایای استفاده از فرو سیلیس منیزیم چیست ؟

  • ریخته گری با کیفیت بالاتر از طریق افزایش جوانه زنی
  • با استفاده از فرو سیلیکو منیزیم اتصال گرافیکی بهبود یافته
  • کاربیدهای ریخته گری شده کمتری در ریخته گری های مربوط به بخش نازک در رابطه با قابلیت ماشینی بهبود یافته وجود دارد
  • در صورت استفاده از فرو سیلیسیم منیزیم هزینه های مربوط به عملیات حرارتی، کاهش پیدا کرد.
  • کنترل دقیق مربوط به سطوح ارت نادر یا افزودن آلیاژ تک
  • سطوح بالاتری از فریت و سختی کمتری برای ترکیب و اندازه های ارائه شده، وجود دارند.
  • میزان تحمل بالاتر فرو سیلیسیم منیزیم نسبت به  پرلیت (آلیاژ آهن و کربن) به منظور تقویت المنت های باقیمانده وجود دارد.
  • منیزیم حاصل شده از دلومیت را می توان با استفاده از فرو سیلیسیوم، تولید کرد.

ویژگی های فروآلیاژ فرو سیلیکو منیزیم چیست ؟

در اثر خردایش فرو سیلیکو منیزیم ، گازهای اشتعال پذیر و مضر ممکن است در تماس با رطوبت، اسیدها یا بازها تشکیل شوند. در صورتی که گرد و غبار حاصل از محصول در هوا معلق شود، ممکن است تحت شرایط معینی سبب احتراق گرد و غبار شود.

ویژگی های فیزیکی و شیمیایی مربوط به شکل ظاهری این فروآلیاژ فرو سیلیسیم منیزیم عبارتند از: گرانول های فلزی خاکستری در اندازه های مختلف قرار دارند ، در آستانه بودار بودن یا بدون بو بوده ، اشتعال پذیری (جامد، گاز): جرقه زنی تحت اشتعال پذیری .

مشکلات گوارشی احتمالی در صورت تماس این فرو آلیاژ با پوست ، می بایست پوست را با آب و یا شوینده ملایم، شستشو دهید. در صورت تماس با چشم: چشم ها را با استفاده از محلول آب/ نمک، شستشو دهید.

اقدامات آتش نشانی مورد نیاز  برای خاموش کردن : استفاده از شن و ماسه خشک، CO2 و پودر خشک. محصول در شکل گرانول های خشک، قابلیت احتراق ندارد. گرد و غبار حاصل از محصول معلق شده در هوا ممکن است تحت شرایط معینی سبب انفجار گرد و غبار شود.

کاربرد فرو سیلیکو منیزیم

گره زنی، فرایند کنترل ساختار و ویژگی ها با استفاده از تغییر شکل گرافیت از پوسته ها به شبه کروی در چدن در طول انجماد است. عامل اتصال دهنده ، ماده ای است که شامل عناصر تشکیل دهنده گرافیت شبه کروی مانند منیزیم، سریم، کلسیم، باریم و … است.

فرو آلیاژ فرو سیلیسیوم منیزیم شامل سریم را تامین می کند که به صورت ترکیبی از این عناصر، عمل می کند. مقدار مشخصی از منیزیم در محلول در فلز بازی برای حاصل شدن گرافیت کروی، لازم است. از طرفی دیگر، سیلیسیوم که عنصر سازنده و اولیه گرافیت است، مانع از تشکیل کاربید می شود و آزادسازی منیزیم را کنترل می کند.

فرو سیلیکو منیزیم دارای دو نوع گره زننده است که در ریخته گری برای تولید چدن داکتیل (چدن نشکن ) استفاده می شود.

آلیاژ فرو سیلیسیم منیزیم می تواند در تولید فولاد کربن، فولاد سیلیکاتی و فولاد ضد زنگ استفاده شود.

فرو سیلیکو منیزیم در صنعت ذوب فلزات در رابطه با فرایندها و واکنش های مختلف، استفاده می شود. صنعت برق، آلیاژ فرو سیلیکو منیزیم را خریداری می کند تا آن را به عنوان منبع سیلیکون خالص، استفاده کند.

ارسال مواد اولیه

گرید و فروش فرو سیلیسیم منیزیم به چه صورت است ؟

فروش فروسیلیکومنیزیم به صورت صنعتی موجود می‌باشد. نوع صنعتی این محصول در بشکه و یا کیسه می‌باشد.

فروآلیاژهای این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. فرو سیلیس منیزیم دانه بندی ۱-۵ میلیمتر
  2. فرو سیلیکو منیزیم دانه بندی ۵-۱۵ میلیمتر

قیمت فرو سیلیس منیزیم چقدر است ؟

قیمت فرو سیلیکو منیزیم و در کل بسیاری دیگر از مواد معدنی کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و خلوص از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید فروسیلیکومنیزیم بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید فرو سیلیکو منیزیم بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید فرو سیلیسیم منیزیم نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش فرو سیلیکو منیزیم شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با شرکت پایا گستر برزین در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت پایا گستر برزین
, , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + 5 =

فرم درخواست

علاوه بر تماس تلفنی ، شما میتوانید درخواست خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا