ملات اپوکسی ( ملات ترمیمی )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. ضد اسید ها
  6. chevron_left
  7. ملات اپوکسی ( ملات ترمیمی )
ضد اسید ها>محصولات

ملات اپوکسی عمدتاً در دمای اتاق پخت می شوند. اما برای محیط هایی که مواد شیمیایی قوی تری در آن وجود دارند، ممکن است از آن دسته از اپوکسی هایی استفاده شود که در دماهای بالاتری پخت می شوند.

از مزایای ملات های اپوکسی می توان به چسبندگی خوب، مقاومت در برابر انواع حلال ها و مواد شیمیایی در محدوده وسیعی از pH، انقباض کم، پخت سریع (در 1 شبانه روز) و مقاومت به سایش و ضربه اشاره کرد.

نام صنعتی : ملات اپوکسی | Acid / Alkali Epoxy Mortars

نام ها و انواع: ملات ترمیمی بتن | ملات ترمیمی اپوکسی | ملات ضد اسید اپوکسی | ملات رزین اپوکسی | ملات پایه اپوکسی

ملات اپوکسی ملات ترمیمی بتن
تماس با شرکت پایا گستر برزین
ارسال مواد اولیه
بنر خرید و فروش ملات اپوکسی ملات ترمیمی بتن

ملات اپوکسی چیست ؟

اپوکسی مستحکم ترین ملات رزینی است که چسبندگی آن با سایر مصالح بسیار قوی بوده و مقاومت بسیار خوبی نسبت به مواد زیادی از جمله حلال ها، اسیدهای با غلظت ملایم تا متوسط، محیط های غیر اکسنده و محیط های قلیایی دارد. محدوده pH قابل تحمل توسط این رزین، حدود 2 الی 14 است و بیشترین دمای قابل تحمل آن، حدوداً 230 درجه فارنهایت است.

در کنار مقاومت بسیار خوب آن در محیط های قلیایی و اسیدی رقیق، ملات اپوکسی در برابر بیشتر مواد شیمیایی آلی و همچنین هیپوکلریت سدیم در دماهای کم مقاوم است. نکته خیلی مهم این است که اپوکسی نباید در معرض اسید استیک و استرهای مشتق شده از آن قرار بگیرد. در مقایسه با سایر ملات های رزینی، ملات اپوکسی بهترین خواص فیزیکی و مکانیکی را ارائه می دهد.

ملات ترمیمی یک رزین چسبناک با پختی بسیار سریع است که برای چسباندن کاشی یا بتن به کار برده می شود. این ملات مقاومت مطلوبی در برابر لکه ها، آب و مواد شیمیایی دارد و تقریباً یک ماده ضد ضربه به حساب می آید که به همین دلایل، ایده آل ترین ملات برای انواع سطوح و شکاف ها خواهد بود.

از طرف دیگر، به خاطر دوام خوب ملات ترمیمی اپوکسی ، ملات آن انتخابی مطلوب برای تعمیر شکاف های بتن و بخصوص شکاف های بتن در خیابان هاست. این محصول یک ماده ضد آب است یعنی پس از پخت و سفت شدن، نیازی به بتونه کردن کاشی نیست. دوغاب کاشی اپوکسی بسیار مستحکم تر از بقیه دوغاب هاست.

دلیل استفاده از ملات اپوکسی و ملات ترمیمی

ملات اپوکسی یک خمیر متصل کننده پلیمری است که ترکیبات سازنده آن رزین اپوکسی، حلال، چسب، پرکننده های معدنی و مواد افزودنی دیگر است. خود اپوکسی یک پلیمر آلی دو جزئی است که با ماسه و در بعضی از موارد با سنگدانه های درشت مخلوط می شود.

چه سنگدانه داخل ملات ترمیمی بتن اپوکسی قرار داشته باشد و چه نباشد، این ملات یک مانع نفوذناپذیر خواهد بود که می تواند از خوردگی جلوگیری کند. میزان این محافظت به خواص پس از پخت اپوکسی و اجرا آن وابسته است.

ملات ترمیم کننده به شکل چسب و خمیر برای تعمیرات اقلام مختلف نیز استفاده می شود. در کنار کاربردهای گفته شده، از این ملات می توان در جهت پر کردن شکاف ها، دریچه های راهروها، پاسیوها و میدان ها استفاده کرد. در مواردی که از این ملات برای اتصال کاشی ها استفاده می‌شود، برای نصب کاشی هیچ نیازی به بتونه نیست.

استفاده از ملات اپوکسی برای تعمیر بتن بعنوان ملات ترمیمی

از ملات های اپوکسی بیشتر برای ترمیم شکاف های موجود در تیرها، ستون ها، دار ها و دیوارهای بتنی استفاده می شود. این ملات های ترمیمی اپوکسی توسط شرکت برزین گستر با کیفیت بالا قابل تحویل است. برای اینکه استحکام چسب در درازمدت حفظ شود، از اپوکسی مخصوص که فقط برتی تعمیر بتن ساخته شده استفاده کنید. این ملات در تعمیر بتن، آجر، فولاد و یا ماسه سنگ کاربرد دارد.

در حین گچکاری و برای تثبیت پیچ و رولپلاک، همچنین برای لنت های موجود در بلبرینگ پل و تعمیر و روکش پله ها، ملات های برزین گستر بسیار کاربردی است. این کالا یک محصول پودری به شکل سیمان است که با رزین اپوکسی مخلوط شده است و با توجه به مقاومت سایشی فوق العاده، دوام خوب و انقباض تقریباً ناچیز آن، می تواند برای تعمیر بتن استفاده شود.

استفاده از ملات ترمیمی بتن اپوکسی شرکت برزین گستر

هر شکافی در بتن در هر اندازه ای که باشد، می تواند به دلیل از بین بردن زیبایی دیواره، بالا بردن خطر فروریختن و ورود آب به داخل بتن، باید سریع تعمیر شود. شرکت برزین گستر این اطمینان را به مشتریان می دهیم که به دنبال تهیه باکیفیت ترین محصولات برای تعمیر بتن از معتبرترین تولیدکنندگان هستیم.

تیم پویا و متخصص ما همیشه برای کمک به شما در انتخاب محصول درست آماده است. با توجه به خدمات شرکت ما که مهم ترین آن تحویل محصول در همان روز خرید است، یک خرید امن را از ما تجربه خواهید کرد.

مزایای ملات اپوکسی

ملات اپوکسی مزایای فراوانی را به همراه دارد و به همین دلیل در کاربردهای زیادی از آن بهره می برند.

  • استحکام و سختی زیاد ملات اپوکسی
  • چسبندگی عالی به سطوح و مواد مختلف
  • اختلاط آسان
  • پخت سریع
  • نفوذناپذیری قوی در برابر رطوبت
  • مقاوم در برابر لک
  • مقاومت سایشی، ضربه و شیمیایی مطلوب
  • قابلیت اختلاط با رنگ های مختلف
  • خم نشونده و لغزنده نبودن
  • افزایش عمر سازه ها

با تغییر فرمولاسیون و ترکیبات سازنده ملات ترمیمی بتن ، می توان خواص بسیار خوبی را در این مواد ایجاد کرد. ملات ترمیم کننده بتن به شکل های مختلفی ساخته می شود که معمولاً به صورت یک ملات دو جزئی بر پایه اپوکسی (سخت کننده و رزین) به فروش می رسد.

درست است که این ملات از ملات سیمانی گران تر است اما پس از استفاده از آن، خواص و عملکرد بهتری را مشاهده می کنیم. سازندگان این ملات از فرمول های مختلفی استفاده می کنند. پس هیچ فرمول مشخصی برای تولید این ملات وجود ندارد.

نحوه کار ملات ترمیمی

وقتی ملات اپوکسی پخت می شود، یک واکنش گرمازا رخ می دهد که باعث افزایش دما و در نتیجه انبساط ملات می شود. اگر از سنگدانه های ریز یا درشت در ساخت ملات استفاده شده باشد، میزان افزایش دما و انبساط به کمترین میزان خود خواهد رسید.

بعد از تکمیل پخت رزین، ملات بالاخره سرد خواهد شد و همین امر باعث انقباض ملات خواهد شد. اما در طول واکنش پخت ملات اپوکسی، میزان انقباض خیلی کم خواهد بود و در بعضی موارد هیچ انقباضی دیده نمی شود.

تفاوت بین ملات اپوکسی و ملات سیمانی

ملات سیمانی ترکیبی از سنگدانه های ریز (عمدتاً ماسه)، چسب (عمدتاً آهک یا سیمان) و آب است. ملات سیمانی به شکل یک خمیر غلیظ است که به محض پخت شدن سفت می شود. با استفاده از ملات سیمانی، یک چسب قوی بین آجر و بلوک بوجود می آید تا هوا و رطوبت وارد ساختمان نشوند.

اما ملات اپوکسی از رزین اپوکسی ساخته شده است و از چسبندگی بسیار بیشتری نسبت به ملات سیمانی برخوردار است. به دلیل خواص منحصر به فرد ملات سیمانی و ملات ترمیمی اپوکسی ، در کاربردهای خاصی تر و در مکان های با کیفیت از این مواد استفاده می شود.

زمان استفاده از ملات ترمیمی

هزینه ملات های اپوکسی بیشتر از ملات های سیمانی است. عمدتاً کار با ملات های سیمانی نسبت به ملات های اپوکسی و ملات ترمیمی بتن آسان تر است و ملات های سیمانی بو ندارند. اما با وجود هزینه بیشتر ملات اپوکسی، سختی استفاده از آن و همچنین بویی که دارد، این ملات از ویژگی های بسیار مطلوبی برخوردار است که باعث می شود از آن در مناطق مختلف استفاده شود.

ملات اپوکسی در رنگ های متفاوتی موجود هستند، زمان پخت آنها کوتاه است و در برابر لکه مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. به همین دلیل، ملات اپوکسی گزینه پرطرفداری در کاشی کاری است. سفت شدن ملات سیمانی چندین روز طول می کشد و بعد از این مدت هم باید فرایند دوغاب بر روی آن انجام شود. اما چون ملات ترمیم کننده بتن ضد آب است، هیچ نیازی به دوغاب کردن آن نیست.

علاوه بر موارد گفته شده، از ملات ترمیمی می توان برای تعمیرات نیز استفاده کرد که در اکثر اوقات در تعمیرات سریع و مستحکم بتن به کار می روند. این نوع از ملات ها حداقل از 2 یا 3 جزء تشکیل شده اند. اجزای تشکیل دهنده شامل رزین اپوکسی، سخت کننده و شن و سنگدانه های پرکننده هستند.

در صورتی که از ملات برای چسباندن لایه های نازک استفاده شود و یا کاربرد آن در پر کردن منافذ و یا برای چسباندن باشد، بهتر است از سنگدانه در ترکیبات آن استفاده شود که در چنین شرایطی، بحث دانه بندی و اندازه دانه ها بسیار حائز اهمیت است.

پس می بینیم که در چنین محصولاتی، عمدتاً پرکننده ها پیش از عرضه شدن محصول، با رزین پایه مخلوط می شوند. به عبارت دیگر، چنین محصولاتی مانند ملات چسب اپوکسی 3 جزئی هستند.

بنر فروش ملات اپوکسی

نکات ملات ترمیمی بتن و ترمیمی اپوکسی

برای تعمیرات فقط در صورتی می توان از ملات ترمیمی اپوکسی استفاده کرد که عمق محل تعمیر کمتر از 1 تا 1.2 اینچ باشد و دمای محیط محل تعمیر باید تقریباً ثابت باشد. ضرایب انبساط حرارتی ملات های اپوکسی مقدار قابل توجهی است و به همین دلیل با بتن معمولی تفاوت چشمگیری دارند.

اگر از ملات اپوکسی در محیطی استفاده شود که دما دائماً در محدوده زیادی در حال نوسان باشد، سطح زیرین محل اتصال بتن شکسته می شود. برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی، ضوابطی وضع شده اند که طبق آنها، استفاده از ملات های اپوکسی در محیط هایی که دما دائماً در محدوده زیادی در حال نوسان باشد، کاربردی نیست.

در صورتی که نقایص ایجاد شده در بتن ناشی از خوردگی فولاد تقویت شده باشد، استفاده از ملات ترمیمی اپوکسی جهت تعمیرات توصیه نمی شود. پتانسیل الکتریکی در جایی که از ملات ترمیم کننده بتن استفاده شده است با پتانسیل الکتریکی بتن اطراف متفاوت است. چنین تفاوتی یک سلول خوردگی گالوانیکی را ایجاد می کند که باعث خوردگی بسیار سریع محیط تعمیر می شود.

نحوه استفاده صحیح از ملات اپوکسی در صورتی است که ضخامت محل مورد استفاده کم باشد (1 تا 1.2 اینچ) و دمای بتن باید تقریباً ثابت باشد. با توجه به این شرایط، می توان برای پوشش تونل ها، قسمت زیرین سازه های بتنی مانند عرشه پل، کف حوضچه ها، پوشش کانال زیر خط لوله آب و یا لوله های بتنی از ملات ترمیم کننده بتن استفاده کرد.

در صورتی که محل مورد نظر در معرض نور مستقیم خورشید و بالطبع در معرض نوسانات دمای روزانه باشد، استفاده از ملات ترمیمی اپوکسی برای تعمیر بتن پیشنهاد نمیشود. اگر تمام شرایط گفته شده به هنگام اعمال ملات اپوکسی به درستی لحاظ شوند، عملکرد درازمدت ملات در تعمیر بتن بسیار مطلوب خواهد بود.

ملات اپوکسی و ترمیمی در کاشی

احتمالاً مهم ترین دلیل استفاده از ملات ترمیمی اپوکسی ، ضد لکه و ضد آب بودن آن است. اکثر کاشی کاران متخصص، دوام ملات ترمیمی را به مخارج و سختی اعمال آن ترجیح می دهند، مخصوصاً اگر بخواهند پشت کابینت ها یا کانتر آشپزخانه ها را کاشی کنند. ملات اپوکسی مخلوط نشده اگر در معرض دمای انجماد قرار نگیرد، پایایی بسیار زیادی دارد و به همین دلیل بسیار پرکاربرد است. در واقع کاشی کاران می توانند ملات را در یک ظرف در بسته نگه دارند و از آن برای تعمیرات یا مکان های دیگر استفاده کنند.

نحوه استفاده از ملات اپوکسی و ملات ترمیمی

در مواقعی که قصد داریم از ملات ترمیمی اپوکسی برای تعمیرات استفاده کنیم، ابتدا باید پوشش رزینی چسبناکی بر روی سطح مالیده شود و فرایند تکمیل ملات ترمیم کننده بتن اپوکسی پس از آن انجام می شود. سطوح بتنی که قرار است توسط ملات اپوکسی تعمیر شوند باید مطابق استانداردهای اجرایی که توسط شرکت برزین گستر تدوین کرده است آماده شوند.

اگر قصد داریم به هنگام تعمیرات، فولاد را در ملات ترمیم کننده قرار بدهیم باید در همان هنگامی که بتن در حال تعمیر است، فولاد را آماده، تمیز و خشک کنیم. هنگامی که ملات ترمیمی بتن اپوکسی بر روی محل تعمیر مالیده می شود، این جسم فولادی باید کاملاً با چسب اپوکسی پوشش داده شود.

باید بلافاصله قبل از اعمال ملات اپوکسی بر روی سطح بتن، یک پوشش متصل کننده از جنس اپوکسی مورد استفاده در تهیه ملات بر روی سطح بتن مالیده می شود. در واقع این پوشش ابتدا با سخت کننده مخلوط می شود و سپس به طور یکنواخت بر روی بتن آماده و خشک مالیده می شود.

نباید بیشتر از یک گالن از پوشش متصل کننده در هر 80 فوت مربع مالیده شود. میزان دقیق مساحت سطحی که توسط هر گالن از رزین پوشش داده می شود به شرایط سطح بستگی دارد. به عنوان مثال، مساحت سطحی که توسط هر گالن از رزین پوشش داده می شود به زبری سطحی وابسته است و در بعضی موارد مقدار این مساحت ممکن است خیلی کمتر از 80 فوت مربع (حداکثر مساحت سطحی که توسط هر گالن از رزین پوشش داده می شود) باشد.

این پوشش متصل کننده می تواند با هر وسیله دلخواه و ایمنی که بتواند یک پوشش یکنواخت ایجاد کند اعمال شود (مانند شیشه پاک کن، برس یا غلطک). می توان این پوشش را هم بر روی سطح اسپری کرد که در این حالت باید از اسپری فشاری استفاده کرد و دمای سطح بتنی باید 70 درجه فارنهایت یا کمی بیشتر باشد. قبل از اسپری کردن رزین، باید مطمئن باشیم که با یکبار اسپری، مقدار کافی از رزین بر روی سطح اعمال می شود و نیازی به اسپری دوباره نیست.

اگر از اسپری برای اعمال پوشش متصل کننده استفاده شود، کسی که از اسپری استفاده می کند باید از روپوش تهویه هوای فشرده استفاده کند و در 100 فوتی او نباید هیچ شخص دیگری حضور داشته باشد. حین اعمال پوشش متصل کننده، باید دقت کنیم که این رزین فقط بر روی سطح مورد نظر اعمال می شود و باعث آلودگی سطوح مجاور نمی شود. اما این پوشش متصل کننده باید کمی بیشتر از لبه های ناحیه مورد نظر را هم بپوشاند.

نحوه اجرا ملا ترمیمی اپوکسی

وقتی که قصد داریم ملات اپوکسی را بر روی سطح بمالیم، باید پوشش رزینی متصل کننده که از جنس اپوکسی است، در حالت سیال باشد. اگر این پوشش کمی پخته ولی هنوز چسبناک باشد، باید لایه دومی از رزین بر روی لایه اول مالیده شود.

اما اگر پوشش متصل کننده چسبنده نباشد و کاملاً خشک شده باشد، باید با استفاده از روش شن شویی، آن را کاملاً از روی سطح برداشت و پس از آن باید بتن را تمیز کرد و یک پوشش متصل کننده جدید اعمال شود. اگر سطح بتنی به درستی تمیز و آماده نشده باشد، باید مراقب باشیم که پوشش متصل کننده پخش نشود.

برای تمیز کردن ابزارها و اسپری ها می توان از حلال های مخصوصی استفاده کرد، اما این حلال ها اصلاً نباید در پوشش متصل کننده گنجانده شده باشند. برای استفاده مجدد از وسایل، باید آنها را کاملاً خشک کرد.

وقتی که مطمئن شدیم که پوشش رزینی متصل کننده در حالت سیال است، ملات ترمیمی اپوکسی تهیه شده باید در تمام قسمت ها کوبیده، مسطح و صاف شود و برای اطلاع از روش ها و تکنیک های اجرا با شرکت برزین گستر ارتباط گرفته شود. البته باید دقت کرد که در جاهایی که سطح دارای شیب های تند است، می توانیم به پوشش رزینی متصل کننده اجازه دهیم تا کمی پخته و سفت شود و حالتی بسیار چسبنده به خود بگیرد تا به نگه داشتن ملات در جای خود کمک کند.

فشرده سازی کامل ملات ترمیم کننده بتن اپوکسی بر روی پوشش متصل کننده باید با دقت زیادی انجام شود. ملات باید به وسیله یک ماله فولادی تراز شود. برای جلوگیری از پخش شدن ملات بر روی سطوحی که پوشش متصل کننده اپوکسی ندارند، باید فشرده سازی ملات در لبه های ناحیه مورد نظر با دقت بسیار زیادی انجام شود تا از پر شدن و یکنواختی کامل سطح مطمئن شویم. با استفاده از ماله فولادی باید ضرباتی آهسته و یکنواخت به ملات وارد کنیم.

برای اینکه ماله کشیدن ملات راحت باشد، می توان ماله را گرم کرد اما نباید از تینر، رقیق کننده ها، آب و یا سایر روان کننده ها استفاده کرد. بعد از یکنواختی ملات ترمیمی بتن در تمامی سطوح (یکنواخت کردن سطوح شیبدار و سطوح عمودی به دقت بیشتری نیاز دارد)، ملات باید به وسیله تخته های چند لایه پوشانده شود.

این تخته ها باید به صورت خیلی صاف با ورقه پلی اتیلن پوشش داده شده باشند. در مرحله آخر باید کیسه های شن یا وسایل دیگری بر روی ملات قرار داده شوند تا از لیز خوردن و پخش شدن ملات جلوگیری شود. تا زمانی که ملات ترمیم کننده بتن کاملاً پخنه و سفت نشده باشد، نباید ورقه های پلی اتیلن را برداشت.

سطح منطقه ای که توسط ملات بتن اپوکسی تعمیر می شود باید با سطح سطوح مجاور همخوانی داشته باشد. در واقع صافی و بافت سطح تعمیر شده نهایی باید با صافی و بافت سطوح مجاور منطقه تعمیر شده یکی باشد.

ارسال مواد اولیه

اختلاط ملات ترمیمی بتن و اپوکسی

برای تهیه ملات ترمیم کننده بتن اپوکسی ، ابتدا باید میزان دقیقی از رزین اپوکسی و سخت کننده را با هم مخلوط کرد و پس از آن باید ماسه را به مخلوط تهیه شده اضافه کرد. برای تهیه ملات ترمیمی بتن معمولاً از رزین اپوکسی دو جزئی یا سه جزئی استفاده می شود که پیش از استفاده از ملات باید میزان دقیقی از هر جزء را با هم مخلوط کرد.

پس از اختلاط اجزا، پایایی مخلوط تهیه شده (مدت زمانی که قبل از سفت شدن ملات می توان از آن استفاده کرد که پس از گذشت این زمان تقریباً ملات بلااستفاده خواهد بود) محدود خواهد بود و باید خیلی سریع بر روی سطح مورد نظر اعمال شود. در شرایطی که از ملات اپوکسی برای تعمیرات استفاده می شود، باید مطابق با نسبت های ذکر شده توسط سازنده، مقدار دقیقی از سخت کننده (جزء دوم) به رزین (جزء اول) افزوده شود و پس از آن هر دو جزء کاملاً با هم مخلوط شوند.

چون پایایی و زمان سفت شدن مخلوط تهیه شده به دما وابسته است (هر چه دما کمتر باشد زمان سفت شدن بیشتر خواهد بود و بالعکس)، باید میزانی از مخلوط تهیه شود که در 30 دقیقه بتوان آن را اعمال کرد. نباید از هیچگونه رقیق کننده ای در تهیه مخلوط ملات ترمیمی بتن استفاده کرد چون باعث تضعیف ملات ترمیمی اپوکسی خواهد شد.

ملات اپوکسی شامل ماسه و رزین اپوکسی می باشد که به شکلی کامل با هم ترکیب شده اند تا یک مخلوط سفت را بسازند. درست است که احتمالاً ماسه خشک و مخلوط رزین و سخت کننده توسط ظروفی با هم مخلوط می شوند که بر حسب حجم مقیاس گذاری شده اند، اما برای تهیه مخلوط، نسبت اجزاء باید بر حسب وزن مشخص شوند.

طبق استاندارد ASTM C-881، باید نسبت وزنی ماسه به اپوکسی در حدود 5.5 الی 6 به 1 باشد. طبق این نسبت وزنی، باید نسبت حجمی ماسه به اپوکسی در حدود 4 الی 4.5 به 1 باشد. در صورتی که از نسبت های حجمی معادل استفاده کنیم، باید دقت کنیم تا آنها را با نسبت های وزنی اشتباه نگیریم. باید نسبت های گفته شده به دقت برای اپوکسی و ماسه رعایت شوند.

برای تهیه ملات اپوکسی باید از یک همزن مکانیکی کم سرعت برای اختلاط کامل استفاده شود. ملات باید در مقادیر کمی تهیه شود تا هم یک اختلاط کامل را داشته باشیم و هم در حدود 30 دقیقه بتوانیم ملات را بر روی سطح اعمال کنیم.

فرایند پخت و سفت شدن ملات

باید بلافاصله پس از اتمام فرایند اعمال ملات ترمیمی اپوکسی، فرایند پخت آن در محدوده دمایی مشخص شده انجام گیرد. زمانی فرایند پخت تمام می شود که ملات کاملاً سفت شود. در صورتی که با توجه به مشخصات رزین مورد استفاده به پخت تکمیلی نیاز باشد، می توان این فرایند را با حرارت دادن عمق ملات بتن اپوکسی و سطح بتنی زیرین آغاز کرد.

پخت تکمیلی باید دست کم به مدت 4 ساعت در دمایی بین 90 تا 110 درجه فارنهایت ادامه یابد. برای اعمال حرارت می توان از بخاری های پروپان قابل حمل، لامپ های حرارتی مادون قرمز و یا سایر وسایل تایید شده استفاده کرد. تا زمانی که پخت تکمیلی به پایان نرسیده است، ملات ترمیمی اپوکسی به هیچ وجه نباید در معرض رطوبت قرار بگیرد. بر روی ملات های اپوکسی معمولاً لکه های تیره تری از بتن اطراف مشاهده می شود.

گرید و فروش ملات اپوکسی به چه صورت است ؟

فروش ملات اپوکسی به صورت صنعتی موجود می‌باشد. نوع صنعتی این محصول در بشکه و یا کیسه می‌باشد.

ملات ترمیمی این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. ملات اپوکسی داخلی
  2. ملات ترمیمی وارداتی

قیمت ملات ترمیم کننده چقدر است ؟

قیمت ملات ترمیمی بتن و در کل بسیاری دیگر از مواد معدنی کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و خلوص از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید ملات اپوکسی بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید ملات اپوکسی بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید ملات ترمیمی بتن نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش ملات ترمیمی شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با شرکت برزین گستر در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت پایا گستر برزین
, , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 + 5 =

فرم درخواست

علاوه بر تماس تلفنی ، شما میتوانید درخواست خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا