قرص آهن 75% ( تبلت آهن )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. فلزات
  6. chevron_left
  7. قرص آهن 75% ( تبلت آهن )
فلزات>محصولات

قرص آهن برای تنظیم محتوای آهن در آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود؛ این قرص متناسب با پودر فلزی و آلومینیوم خالص ساخته می شود.

اضافه کردن افزودنی پودر فشرده به آلومینیوم به منظور آلیاژسازی، کاملا ثابت شده است. آلیاژساری سریع و پایدار، پارامتر مهمی برای به حداکثر رساندن بازده عملیات در ریخته گری آلومینیوم است. بنابراین، استفاده از پودر فشرده شده توسط کوره ریخته گری آلومینیوم به دلیل سرعت انحلال و قابلیت بازیابی مجدد برای هر دو نوع افزودنی آلیاژسازی حجیم و اصلاحی، مطلوب است.

هر تبلت آهن حاوی یک وزن دقیق از عنصر آلیاژی با خلوص بالا، آهن و تعادلی از کمک ذوب های نم ناپذیر فاقد سدیم برای تسریع در انحلال و بازیابی است.

نام صنعتی : قرص آهن ، تبلت آهن | Iron Tablet

فرمول شیمیایی : Fe75

نام ها و انواع: قرص آهن 75% | قرص Fe75 | تبلت آهن

قرص آهن 75% تبلت آهن 75 درصد
تماس با شرکت پایا گستر برزین
ارسال مواد اولیه
بنر قرص آهن 75% تبلت آهن 75 درصد

تکنیک افزودن قرص آهن به مذاب ؟

راهنمای زیر برای استفاده کارآمد از قرص آهن برای افزودنی های آلیاژی در کوره های ریخته گری آلومینیوم است.

صبر کنید تا حمام آلومینیوم به دمای نگهداری تقریبی 720 تا  750 درجه برسد. انحلال در دمای پایین تر، کندتر خواهد بود. برای عملکرد بهتر، افزودن قرص های آهن را می توان به شرح زیر انجام داد:

  1. هرگونه روباره (تفاله) جمع شده در سطح مذاب را به دو طرف کوره منتقل کنید. این امر اجازه می دهد تا قرص ها به سرعت به زیر مذاب آلومینیوم فرو روند.
  2. قرص آهن را در نقاط مختلف اطراف کوره اضافه کرده تا از توزیع یکنواخت اطمینان حاصل کنید. برای اطمینان از انحلال کامل و بازیابی قرص آهن، حداقل نیم ساعت قرص ها را در حمام مذاب نگه دارید.
  3. پس از حل شدن قرص آهن، كوره را به طور کامل ترجیحا از پایین حمام به سمت بالا هم بزنید. این امر باعث حداکثر بازیابی و ترکیب همگن می شود.
  4. قبل از شروع ریخته گری، دما و ترکیب را بررسی کنید.

قبل از اعمال شار تصفیه، مواد افزودنی فلزی را می توان مستقیما در کوره ذوب یا کوره نگهدارنده قرار داد. برای دستیابی به راندمان بالا، کاربرد شار باید با موارد زیر مطابقت داشته باشد:

دمای مایع آلومینیوم نباید کمتر از 740 درجه باشد. بهترین دما برای استفاده  750+5 درجه است. این دما به خودی خود باعث غوطه وری و ذوب می شود. برای جلوگیری از ایجاد تلاطم توسط سرباره شناور یا سرباره ای که روی سطح شناور است، تمیز نگه داشتن سطح بسیار مهم می باشد. بنابراین باید پس از کف گیری اعمال شود.

پس از سرباره گیری کف باره، قرص باید مستقیما در مذاب آلومینیوم قرار گیرد، لطفا قرص را خرد نکنید. آن را به مدت 30-20 دقیقه در مذاب نگه دارید، مذاب را هم بزنید و اجازه دهید به مدت 7-15 دقیقه در مذاب بماند. آنالیز نمونه باید انجام شود.

مزایا و کاربردهای قرص آهن 75% ؟

چگالی بالا، فرور رفتن سریع در مذاب و واکنش سریع، نداشتن اکسیداسیون و اتلاف سوختگی از مزایای تبلت آهن 75% است.

قرص آهن برای بهبود مقاومت به دمای بالا در آلیاژهای آلومینیوم اضافه می شود. حلالیت جامد آهن در آلومینیوم بسیار کم است (- %0.4) بنابراین بیشتر آهن موجود در آلومینیوم به عنوان یک فاز ثانویه بین فلزی در ترکیب با آلومینیوم و اغلب عناصر دیگر ظاهر می شود.

به دلیل حلالیت محدود، قرص آهن 75% در رساناهای الکتریکی استفاده شده که باعث افزایش ناچیز استحکام و مشخصه های خزش بهتر در دماهای متوسط می شود.

آهن باعث کاهش اندازه دانه در آلیاژ محصولات کار شده آهن و منگنز در نزدیکی محتوای یوتکتیک سه گانه می شود که می تواند دارای ترکیب مفیدی از استحکام و شکل پذیری در دمای اتاق باشد و استحکام را در دماهای بالا حفظ می کند.

این خواص به دلیل اندازه دانه ریز است، یعنی توسط فاز ثانویه غنی از آهن ریز پراکنده تثبیت می شود. تبلت آهن برای افزایش استحکام در دمای بالا به گروه آلیاژهای Al-Cu-Ni اضافه می شود.

برای افزودن یا تنظیم محتوای عنصر آهن در آلومینیوم و سایر آلیاژها، به منظور جایگزینی در آلیاژ اصلی AL-Mn استفاده می شود. می توان آن را مستقیما در دمای ذوب طبیعی به مذاب اضافه کرد، نه تنها سریع ذوب می شود بلکه استفاده از آن آسان بوده و میزان بازیابی عناصر معمولا بالاتر از 95٪ می باشد.

در ورق های غیر آهنی، نوار، فویل، مقاطع و صنعت اتومبیل، سیم و کابل، و صنعت شمش آلیاژ غیر آهنی به کار می رود.با افزودن یک عنصر فلزی آلیاژی به مذاب آلومینیوم، می توان عیارهای مختلفی از آلیاژ آلومینیوم را تهیه کرد.

عنصر فلزی حل شده و محلول ها یا ترکیبات مختلفی تشکیل می دهد تا آلیاژی تک فاز یا چند فاز ایجاد کند. بدین ترتیب عملکرد اساسی کاربرد آلیاژ آلومینیوم تغییر می کند.

ارسال مواد اولیه

گرید و فروش قرص آهن به چه صورت است ؟

فروش تبلت آهن به صورت صنعتی موجود می‌باشد. نوع صنعتی این محصول در بشکه و یا کیسه می‌باشد.

تبلت های آهن این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. قرص آهن 75% چینی
  2. تبلت آهن fe75

قیمت تبلت آهن چقدر است ؟

قیمت قرص آهن 75% و در کل بسیاری دیگر از مواد معدنی کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و خلوص از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید قرص آهن بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید قرص آهن بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید تبلت آهن نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش تبلت آهن شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با شرکت پایا گستر برزین در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت پایا گستر برزین
, , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

6 + 3 =

فرم درخواست

علاوه بر تماس تلفنی ، شما میتوانید درخواست خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا