قرص کروم 75% ( تبلت کروم )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. فلزات
  6. chevron_left
  7. قرص کروم 75% ( تبلت کروم )
فلزات>محصولات

قرص کروم برای تنظیم محتوای کروم در آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود؛ این قرص طبق نسبت متناسب با پودر فلزی و آلومینیوم خالص ساخته می شود. پودر فلز خالص کروم و نمک کلرین یا فلوراید با مشخصات خاص با کمک ذوب به طور فیزیکی مخلوط شده و در نسبت خاصی فشرده می شوند.

قرص کروم 75% یک محصول جدید است که می تواند جایگزین آلیاژ اصلی استفاده شده در صنعت فولاد-سازی، به ویژه برای ذوب سوپرآلیاژ شود. این محصول با پودر فلزی کروم خالص و یک کمک ذوب خاص، با نسبت خاصی از اختلاط یکنواخت ساخته شده، سپس به شکل بلوک فشرده می شود.

نام صنعتی : قرص کروم ، کروم تبلت | Chromium Tablet 

فرمول شیمیایی : Cr75 

نام ها و انواع: قرص کروم 75% | کروم تبلت

قرص کروم تبلت کروم 75 درصد
تماس با شرکت پایا گستر برزین
ارسال مواد اولیه
قرص کروم 75% تبلت کروم

ویژگی های قرص کروم چیست ؟

کروم به راحتی فازهای بین فلزی (بی شمار فازهای غیر محلول) در آلومینیوم را تشکیل داده که مسئول بهبود استحکام، به ویژه در دمای بالا هستند. برای کنترل ساختار دانه، جلوگیری از رشد دانه در آلیاژهای آلومینیوم منیزیم و جلوگیری از تبلور مجدد در آلیاژهای آلومینیوم منیزیم سیلیسیم یا آلومینیوم منیزیم روی طی عملیات حرارتی، کروم به آلومینیوم اضافه می شود.

قرص کروم 75 درصد برای افزودن یا تنظیم محتوای عنصر کروم در آلومینیوم و سایر آلیاژها، به منظور جایگزینی آلیاژ اصلی Al-Cr استفاده می شود. می توان آن را مستقیما به مذاب در دمای ذوب طبیعی افزود، نه تنها سریع ذوب می شود بلکه استفاده از آن آسان بوده و میزان بازیابی عنصر کروم بالاتر از 95٪ است.

دستورالعمل استفاده از قرص کروم

قبل از به کار بردن شار تصفیه، پس از آلیاژسازی، مواد افزودنی فلزی را می توان مستقیما در کوره ذوب یا کوره نگهدارنده قرار داد. برای دستیابی به راندمان بالا، استفاده از شار باید با موارد زیر مطابقت داشته باشد:

دمای ذوب آلومینیوم کمتر از 740 درجه نباشد. بهترین دما برای استفاده 750+5  درجه است. این دما به خودی خود باعث غوطه وری و ذوب می شود. برای جلوگیری از ایجاد پیچ و تاب خوردگی توسط سرباره شناور یا سرباره ای که روی سطح شناور است، تمیز نگه داشتن سطح بسیار مهم می باشد. بنابراین باید پس از کف گیری اعمال شود.

پس از سرباره گیری کف باره ، قرص باید مستقیما در مذاب آلومینیوم قرار گیرد، لطفا قرص کروم را خرد نکنید. آن را به مدت 30-20 دقیقه در مذاب نگه دارید، مذاب را هم بزنید و اجازه دهید به مدت 7-15 دقیقه در مذاب بماند. سپس آنالیز نمونه باید انجام شود.

مزایای استفاده از تبلت کروم 75 درصد چیست ؟

می توان آن را در دمای طبیعی فلز آلومینیوم قرار داد، چگالی بالا، آسان فرو رفتن در مذاب و سریع واکنش دادن، نداشتن اکسایش و اتلاف سوختگی از مزایای آن است.

زمان ذوب شدن کوتاه است و نمونه برداری معمولاً 20 دقیقه پس از هم زدن کل ورودی انجام می شود. پایداری و بازده بالا، پیکربندی آسان است. هزینه کلی پایین.

کاربردهای قرص کروم 75% ؟

با افزودن یک عنصر فلزی آلیاژی به مذاب آلومینیوم، می توان عیارهای مختلفی از آلیاژ آلومینیوم را تهیه کرد. عنصر فلزی حل شده، محلول ها یا ترکیبات مختلفی را با آلومینیوم فلز پایه یا سایر عناصر تشکیل داده تا آلیاژی تک فاز یا چند فاز را ایجاد کند. بدین ترتیب کارایی اصلی کاربرد آلیاژ آلومینیوم تغییر می کند.

افزودنی تبلت کروم برای افزودن یا تنظیم محتوای عنصر کروم در آلومینیوم و آلیاژهای دیگر به منظور جایگزینی آلیاژ اصلی Al-Cr استفاده می شود. می توان آن را مستقیما در دمای ذوب طبیعی به مذاب اضافه کرد، نه تنها سریع ذوب می شود بلکه استفاده از آن آسان بوده و نرخ بازیابی عناصر آهن بالاتر از 90٪ می باشد.

در صفحات غیر آهنی، نوار، فویل، صنعت مقاطع و میله، ساخت سیم و کابل و صنعت شمش آلیاژ غیر آهنی کاربرد دارد.

ارسال مواد اولیه

گرید و فروش قرص کروم به چه صورت است ؟

فروش تبلت کروم به صورت صنعتی موجود می‌باشد. نوع صنعتی این محصول در بشکه و یا کیسه می‌باشد.

قرص های کروم این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. قرص کروم چینی
  2. تبلت کروم 75 درصد به بالا

قیمت تبلت کروم چقدر است ؟

قیمت قرص کروم 75 درصد و در کل بسیاری دیگر از مواد معدنی کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و خلوص از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید قرص کروم بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید قرص کروم بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید تبلت کروم نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش تبلت کروم 75 درصد شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با شرکت پایا گستر برزین در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت پایا گستر برزین
, , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 + 4 =

فرم درخواست

علاوه بر تماس تلفنی ، شما میتوانید درخواست خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا