قرص منگنز 75% ( تبلت منگنز )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. فلزات
  6. chevron_left
  7. قرص منگنز 75% ( تبلت منگنز )
فلزات>محصولات

قرص منگنز برای تنظیم محتوای منگنز در آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود؛ این قرص متناسب با پودر فلزی و آلومینیوم خالص ساخته می شود.

افزودنی قرص منگنز برای استفاده در آلیاژ آلومینیوم ریخته گری ذوب شده، به منظور بهبود ترکیب عنصر آهن (Fe) مناسب است تا آلیاژ آلومینیوم آهن را در وسط محصول جایگزین کند.

نام صنعتی : قرص منگنز ، تبلت منگنز | Manganese Tablet

فرمول شیمیایی : Mn75

نام ها و انواع: قرص منگنز 75% | تبلت منگنز mn75

قرص منگنز 75% تبلت منگنز 75 درصد
تماس با شرکت پایا گستر برزین
ارسال مواد اولیه
بنر قرص منگنز 75% تبلت منگنز 75 درصد

قرص منگنز 75% در تولید

اضافه کردن افزودنی پودری فشرده به آلومینیوم برای آلیاژسازی کاملا ثابت شده است. آلیاژسازی سریع و سازگار، پارامتر مهمی برای به حداکثر رساندن بازده عملیات ریخته گری آلومینیوم است. بنابراین، استفاده از پودر فشرده شده توسط کوره ریخته گری آلومینیوم به دلیل سرعت انحلال و قابلیت بازیابی مجدد این پودر، برای هر دو نوع افزودنی در آلیاژسازی حجیم و اصلاحی، مطلوب است.

هر قرص منگنز حاوی وزنی دقیق از عنصر آلیاژی با خلوص بالا، منگنز و میزان متعادلی از کمک ذوب آلومینیوم یا کمک ذوب نم ناپذیر عاری از آلومینیوم و سدیم به منظور تسریع در انحلال و بازیابی است.

در برخی از کاربردهای خاص و مهم، برخی از کاربران ترجیح می دهند که هیچ کمک ذوبی را استفاده نکنند (زیرا بخار کمی تولید می کند) و در نتیجه زمان انحلال طولانی تری را می پذیرند، اگرچه برخی از کاربران محصولات با کیفیت بالا همرا با گریدهای مختلفی از کمک ذوب را تولید می کنند.

زمان انحلال بیشتر در گرید بدون کمک ذوب را می توان با هم زدن اضافی کاهش داد. اگر مذاب از قبل حاوی سطح بالایی از منیزیم باشد (به عنوان مثال آلیاژهای سری XXX5)، بازیابی منگنز از قرص Mn (به ویژه گریدهای حاوی کمک ذوب) می تواند تاثیر معکوس داشته باشد. بازیابی بالای منگنز را می توان با افزودن و انحلال، قبل از افزودن منیزیم، به دست آورد.

مزایای استفاده از قرص منگنز 75%

از مزایای این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. قرص منگنز ( تبلت منگنز ) دارای بازده بازیابی بالای بیش از %95 است. شار فاقد سدیم نم ناپذیر، استفاده ویژه برای آلیاژهای آلومینیوم A356.2، ارائه نرخ بازیابی 95٪ در صورت استفاده صحیح.
  2. گداختگی سریع و دما پایین
  3. ذخیره آسان، استفاده آسان
  4. انحلال سریع در دماهای عملیاتی کوره ریخته گری معمولی،که باعث کاهش فرسودگی کوره می شود.
  5. راندمان بالا در گاززدایی و حذف سرباره. فرآیند ذوب سرد
  6. افزودن دقیق و تمیز، اتلاف سوختگی را کاهش می دهد.

دستورالعمل استفاده از قرص آهن 75 درصد

قبل از اعمال شار تصفیه، مواد افزودنی فلزی را می توان مستقیما در کوره ذوب یا کوره نگهدارنده قرار داد. برای دستیابی به راندمان بالا، اعمال شار باید با موارد زیر مطابقت داشته باشد:

دمای مایع آلومینیوم کمتر از 720 درجه نباشد. بهترین دمای کاربرد 750+5 درجه می باشد. این دما به خودی خود باعث غوطه وری و ذوب می شود. برای جلوگیری از ایجاد تلاطم توسط سرباره شناور یا سرباره ای که روی سطح شناور است، تمیز نگه داشتن سطح بسیار مهم می باشد. بنابراین باید پس از کف گیری اعمال شود.

پس از سرباره گیری کف باره، قرص باید مستقیما در مذاب آلومینیوم قرار گیرد، لطفا قرص را خرد نکنید. آن را به مدت 30-20 دقیقه در مذاب نگه دارید، مذاب را هم بزنید و اجازه دهید به مدت 7-15 دقیقه در مذاب بماند. آنالیز نمونه باید انجام شود.

  • دمای آلومینیوم مذاب (به طور معمول بیش از  720 درجه) را پس از ذوب کامل آلومینیوم تنظیم کنید سپس قرص منگنز را اضافه کنید.
  • روباره را از سطح حذف کرده و مطابق با ترکیب استاندارد، درون آلومینیوم مذاب بریزید.
  • به مدت 10 دقیقه صبر کنید، پنج دقیقه هم بزنید، سپس نمونه ها را برداشته و آزمون های آزمایشگاهی را انجام دهید.

کاربرد تبلت منگنز در کجاست ؟

برای تنظیم محتوای منگنز در آلیاژ آلومینیوم برای استحکام بهتر آلیاژ استفاده می شود. برای افزودن یا تنظیم محتوای عنصر منگنز در آلومینیوم و سایر آلیاژها، به منظور جایگزینی آلیاژ اصلی AL-Mn استفاده می شود.

می توان آن را مستقیما در دمای ذوب نرمال به مذاب اضافه کرد، نه تنها سریع ذوب می شود بلکه استفاده از آن آسان بوده و نرخ بازیابی عناصر معمولا بالاتر از 95٪ است.

در صفحات غیر آهنی، نوار، فویل، مقطع و صنعت خودرو، ساخت سیم و کابل، و صنعت شمش آلیاژ غیر آهنی به کار می رود.

با افزودن یک عنصر فلزی آلیاژی به مذاب آلومینیوم، می توان عیارهای مختلفی از آلیاژ آلومینیوم را تهیه کرد. عنصر فلزی حل شده، تا محلول ها یا ترکیبات مختلفی را با آلومینیوم فلز پایه یا سایر عناصر تشکیل داده تا آلیاژی تک فاز یا چند فاز ایجاد کند. بدین ترتیب عملکرد اصلی کاربرد آلیاژ آلومینیوم تغییر می کند.

ارسال مواد اولیه

گرید و فروش قرص منگنز به چه صورت است ؟

فروش تبلت منگنز به صورت صنعتی موجود می‌باشد. نوع صنعتی این محصول در بشکه و یا کیسه می‌باشد.

تبلت های منگنز این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. قرص منگنز 75%
  2. تبلت منگنز mn75

قیمت تبلت منگنز چقدر است ؟

قیمت قرص منگنز و در کل بسیاری دیگر از مواد معدنی کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و خلوص از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید تبلت منگنز بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید قرص منگنز بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید قرص منگنز نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش تبلت منگنز شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با شرکت پایا گستر برزین در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت پایا گستر برزین
, , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 + 2 =

فرم درخواست

علاوه بر تماس تلفنی ، شما میتوانید درخواست خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا