قرص تیتانیوم 75% ( تبلت تیتانیوم )

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. محصولات
  4. chevron_left
  5. فلزات
  6. chevron_left
  7. قرص تیتانیوم 75% ( تبلت تیتانیوم )
فلزات>محصولات

قرص تیتانیوم برای تنظیم محتوای Ti در آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود، این ماده توسط پودر فلزی ساخته شده و ترکیب مابقی آن متناسب با محتوای آلومینیوم خالص یا شار است.

دارای راندمان بالاتر از 90٪ است، شار موجود در افزودنی های فلزی برای تصفیه، پالایش، اثر گاززدایی، کف گیری و ایجاد محتوای بدون آلودگی به کار می رود. مناسب برای ورق های فلزی غیر آهنی، نوارها، فویل ها، پروفیل¬ها، مفتول ها، کابل ها و آلیاژها برای تهیه گریدهای رنگی.

نام صنعتی : قرص تیتانیوم ، تبلت تیتانیوم | Titanium Tablet

فرمول شیمیایی : Ti75

نام ها و انواع: قرص تیتانیوم 75% | تبلت تیتانیوم 75 درصد | قرص تیتانیوم ti75

قرص تیتانیوم 75% تبلت تیتانیوم 75 درصد
تماس با شرکت پایا گستر برزین
ارسال مواد اولیه
بنر قرص تیتانیوم 75% تبلت تیتانیوم 75 درصد

دستورالعمل استفاده از قرص تیتانیوم

قبل از اعمال شار تصفیه، مواد افزودنی فلزی را می توان مستقیما در کوره ذوب یا کوره نگهدارنده قرار داد. برای دستیابی به راندمان بالا، اعمال شار باید با موارد زیر مطابقت داشته باشد:

دمای ذوب نباید کمتر از 740 درجه باشد. بهترین دما برای استفاده  750+5 درجه است. این دما به خودی خود باعث غوطه وری و ذوب می شود. برای جلوگیری از ایجاد تلاطم توسط سرباره شناور یا سرباره ای که روی سطح شناور است، تمیز نگه داشتن سطح بسیار مهم می باشد. بنابراین باید پس از کف گیری اعمال شود.

پس از سرباره گیری کف باره، قرص تیتانیوم باید مستقیما در مذاب آلومینیوم قرار گیرد، لطفا قرص را خرد نکنید. آن را به مدت 30-20 دقیقه در مذاب نگه دارید، مذاب را هم بزنید و اجازه دهید به مدت 7-15 دقیقه در مذاب بماند. آنالیز نمونه باید انجام شود.

مزایای استفاده از قرص تیتانیوم 75 درصد

این ماده در آلیاژهای ریخته گری به منظور ایجاد سیالیت عالی در ریخته گری استفاده شده و همچنین می تواند در آلیاژ اکستروژن برای ایجاد خواص مکانیکی عالی استفاده شود.

این یک روش کارآمد و اقتصادی برای ساخت افزودنی های عنصری سیلیسیم در کوره های ریخته گری در سراسر جهان برای تولید آلیاژهای آلومینیوم با کیفیت بالا در کاربردهایی از قبیل شمش نورد شده برای مواد فویل و قوطی، شمش برای اکستروژن دقیق و ایجاد آلیاژهای ریخته گری با کیفیت بالا در کارخانه ریخته گری است.

می توان آن را در فلز آلومینیوم دارای دمای طبیعی قرار داد. چگالی بالا، فرو رفتن آسان در مذاب و واکنش سریع، بدون اکسیداسیون و اتلاف سوختگی از مزایا و ویژگی های استفاده این محصول می باشد.

ارسال مواد اولیه

گرید و فروش قرص تیتانیوم به چه صورت است ؟

فروش تبلت تیتانیوم به صورت صنعتی موجود می‌باشد. نوع صنعتی این محصول در بشکه و یا کیسه می‌باشد.

تبلت های تیتانیوم این شرکت در گریدهای مختلف عرضه شده و با توجه به نیاز مشتری قابل ارائه است.

  1. قرص تیتانیوم 75 درصد
  2. تبلت تیتانیوم 75%
  3. قرص تیتانیوم ti75

قیمت تبلت تیتانیوم چقدر است ؟

قیمت تبلت تیتانیوم 75% و در کل بسیاری دیگر از مواد معدنی کاملا بستگی به این دارد که شما چه گرید و خلوص از این محصول را برای استفاده نیاز دارید.

محصولات این شرکت هم به صورت وارداتی، از کشورهای شناخته شده در این صنعت بوده و هم بصورت داخلی موجود می‌باشد که با توجه به کیفیتی که شما نیاز دارید ارسال می‌گردد.

لذا برای خرید قرص تیتانیوم 75% بهتر است قبل از هرچیز کیفیت مورد نیاز خود را مشخص کنید.

ریسک خرید قرص تیتانیوم بی کیفیت چیست ؟

اگر در هنگام خرید تبلت تیتانیوم 75 درصد نسبت به خصوصیات و ویژگیهای لازم آنها آگاهی لازم را دارید و همچنین بر کاربرد هر کدام اشراف کامل دارید ریسکی در خرید شما وجود نخواهد داشت. از طرفی بی دقتی در انتخاب و استفاده از محصول بی کیفیت، منجر به هدر رفتن سرمایه شما شده و بازده کاری شما را پایین خواهد آورد.

چگونه میتوان این محصول را سفارش داد ؟

با توجه به کاربردهای گسترده و تنوع فروش تبلت تیتانیوم شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و رسیدن به درخواست خود با شرکت پایا گستر برزین در تماس باشید تا با توجه به نیاز خود، با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول را با قیمتی مناسب در اختیار شما دهیم.

تماس با شرکت پایا گستر برزین
, , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 + 3 =

فرم درخواست

علاوه بر تماس تلفنی ، شما میتوانید درخواست خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت. همچنین با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود، ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری فرمایید.

    موارد مرتبط

    فهرست
    Call Now Buttonتماس با ما جهت خرید کالا